Gadget-ek hozzádasáa Windows 7-ben

A Vista-ban már megszokott és megkedvelt Gadgeteket a Windows7 is ismeri, annyi a különbség, hogy a Vista-ba volt neki egy oldalsáv, ahova pakolhattuk a gadget-eket, a Windows7-ben nincs ilyen oldalsáv, oda rakjuk a gadget-eket, ahova akarjuk. Persze a Vista-ban is kihúzhattuk az oldalsávból, de annak volt egy hátránya, az alatta helyezkedő ikonokra nem tudtunk kattintani, Windows7ben ez a hiba megoldódott...

Jobb egér gomb az asztalon, és a felugró menuben kiválasztjuk a GADGETS gombot, miután rákattintottunk, elénk tárulnak a Gadget-ek. Itt csemegézhetünk a sok alkalmazás közül, és ha ez nem lenne elég, akkor az ablak jobb alsó sarkában rákattintunk a GET MORE GADGETS feliratra, az explorer elnavigál minket egy oldalra, ahol témákra bontva válogathatunk a Gadgetek között.

Készítettem egy kis videót, amiben bemutatom pontosan hol találhatóak ezek a Gadgetek a Windows7-en belül:

1 megjegyzés:

  1. Én véletlenül eltávolítottam a listából az időjárás-előrejelzést,és most nem találom sehol a neten sem!Találtam másikat,de azt nem engedi telepíteni,mert nem támogatott,legalábbis ezt írja ki.Tudna nekem segíteni valaki,hogyan tudnám visszaállítani?Sima w7-em van,nem vista

    VálaszTörlés